søndag 31. januar 2010

Ønske

En sånn ønsker vi oss til bursdagen vår (bare en for den skal henge på Terje, jeg trenger ingen for jeg husker hvor jeg bor og blir ikke borte i 5 dager og sånt som han gjorde før jul, og selv om han er flink nå så kan det være at det bare var fordi atte det er så kaldt og snø ute også at når det blir vår så begynner han å gå så langt igjen og da blir mamma så bekymret og det liker jeg ikke). Det er en sån radiosender sånn at mamma til enhver tid kan hvite hvor terje er. Tenk så kult! les mer om den her: Loc8or

Ingen kommentarer:

søndag 31. januar 2010

Ønske

En sånn ønsker vi oss til bursdagen vår (bare en for den skal henge på Terje, jeg trenger ingen for jeg husker hvor jeg bor og blir ikke borte i 5 dager og sånt som han gjorde før jul, og selv om han er flink nå så kan det være at det bare var fordi atte det er så kaldt og snø ute også at når det blir vår så begynner han å gå så langt igjen og da blir mamma så bekymret og det liker jeg ikke). Det er en sån radiosender sånn at mamma til enhver tid kan hvite hvor terje er. Tenk så kult! les mer om den her: Loc8or

Ingen kommentarer: