søndag 25. april 2010

Forje helg

var bursdags helg. Første mann ut var Kjell. Han er vist veldig ung i følge mamma
så hadde Tor Olav 40års dag! Han er gaaaaammmmmeeeel. nesten like gammel som mamma thihi. her er han omkranset av damene sine.
TanteLise hadde bursdag på søndagen. Og heldigelillepernille fikk BEGGE masipanrosene. stakkars Kim fikk ingen....

og atte når jeg tenker meg litt om, så var ikke dette forige helg, det var helga før det igjen... for forje helg var jo mamma i oslo. ååå tiden ggår så fort nå om våren når det er så mye spennede å gjøre. alt for sent ute med bloggingen jeg. jaja. bedre sent enn aldri sierr mamma...

Ingen kommentarer:

søndag 25. april 2010

Forje helg

var bursdags helg. Første mann ut var Kjell. Han er vist veldig ung i følge mamma
så hadde Tor Olav 40års dag! Han er gaaaaammmmmeeeel. nesten like gammel som mamma thihi. her er han omkranset av damene sine.
TanteLise hadde bursdag på søndagen. Og heldigelillepernille fikk BEGGE masipanrosene. stakkars Kim fikk ingen....

og atte når jeg tenker meg litt om, så var ikke dette forige helg, det var helga før det igjen... for forje helg var jo mamma i oslo. ååå tiden ggår så fort nå om våren når det er så mye spennede å gjøre. alt for sent ute med bloggingen jeg. jaja. bedre sent enn aldri sierr mamma...

Ingen kommentarer: