tirsdag 1. februar 2011

Oss to

Det harr blitt litt lite blogging de siste dagene, men jeg syns liksom jeg må ta meg litt ekstra av Bling nå når mamma har reist ifra oss på "opppusing" (eller barselsgreie eller hva det nå heter når de reiser bort for å komme hjem med små (den historien om storken tror jeg i allefall IKKE på!) ) Så dagene har gått med til å leke, kose og sove sammen, sånn at hun skal føle seg trygg og god, selv uten mamma. Vi gleder oss begge veldig til å få et nytt familiemedlem, men tror Bling er litt spent på hvordan det blir å ikke få alle opppmerksoheten hele tiden!


Ingen kommentarer:

tirsdag 1. februar 2011

Oss to

Det harr blitt litt lite blogging de siste dagene, men jeg syns liksom jeg må ta meg litt ekstra av Bling nå når mamma har reist ifra oss på "opppusing" (eller barselsgreie eller hva det nå heter når de reiser bort for å komme hjem med små (den historien om storken tror jeg i allefall IKKE på!) ) Så dagene har gått med til å leke, kose og sove sammen, sånn at hun skal føle seg trygg og god, selv uten mamma. Vi gleder oss begge veldig til å få et nytt familiemedlem, men tror Bling er litt spent på hvordan det blir å ikke få alle opppmerksoheten hele tiden!


Ingen kommentarer: