mandag 21. mars 2011

Klart vi kan...

Når mamma er på tur (dette er mere fra når hun var i Oslo - ja jeg er på etterskudd med bloggingen - men -haaaaloooo jeg har fått en yters krevende lillesøster - kan ikke forvente at jeg skal klarre alt heller da...) så hender det at ting går i stykker. Feks armlenene på stolen hennes. også er det ikke altid at hjelpemiddelstentralen der hun er er like hjelpsom på akutten. (Oslo HMS er dumme i følge mamma - snakker til henne som om hun var en unge!) men hva gjør man ikke når man har en hendig flink assistent? jo - da repparere man selv. Tante ingrid har gaffatape og drill. Er det noe problem?


se så fint det ble:)

Ingen kommentarer:

mandag 21. mars 2011

Klart vi kan...

Når mamma er på tur (dette er mere fra når hun var i Oslo - ja jeg er på etterskudd med bloggingen - men -haaaaloooo jeg har fått en yters krevende lillesøster - kan ikke forvente at jeg skal klarre alt heller da...) så hender det at ting går i stykker. Feks armlenene på stolen hennes. også er det ikke altid at hjelpemiddelstentralen der hun er er like hjelpsom på akutten. (Oslo HMS er dumme i følge mamma - snakker til henne som om hun var en unge!) men hva gjør man ikke når man har en hendig flink assistent? jo - da repparere man selv. Tante ingrid har gaffatape og drill. Er det noe problem?


se så fint det ble:)

Ingen kommentarer: